Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gissa platsen
En sommarbild från det vackra landet.

[Bild: lZwyF6V.jpg]
Svara
Den var inte så svår att googla men jag låter någon annan ta den Smile
Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Nicro för detta inlägg:
  • Hagbard
Svara
Kom igen nu.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Nicro för detta inlägg:
  • Hagbard
Svara
Jag har ingen bra idé om var det kan vara. Inte ens något bra uppslag för att googla mig fram till svaret.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
Söderhamn - Ulrika Eleonora kyrka

Jag googlade på rosa kyrka och en bit ner  så dök det upp en bild med klocktornet i bakgrunen. Smile
När jag googlar likadant nu så kommer inte den bilden fram så det är nog lite slumpartat.
Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Nicro för detta inlägg:
  • Hagbard
Svara
(2018-03-27, 08:03)Nicro Skrev: Söderhamn - Ulrika Eleonora kyrka

Jag googlade på rosa kyrka och en bit ner  så dök det upp en bild med klocktornet i bakgrunen. Smile
När jag googlar likadant nu så kommer inte den bilden fram så det är nog lite slumpartat.

Rätt så... Smile

Det finurliga när man googlar är att byta det namn som gooogle föreslår till något som mer passar bilden det ger mer träffar.

Men det skulle var kul om fler engagerar sig så vi får se oss om lite i världen, nu har vi ju bara lärt oss vad "vi" har besökt.

Det viktiga är ändock att det skall vara egna tagna bilder och inte lånade.

Glad Påsk annars... Heart
Svara
Då får vi se om någon känner igen sig. Smile

[Bild: ea80e2925fca6e59074f3fd9c04ed60b.jpg]


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
Svara
(2018-03-27, 13:03)Hagbard Skrev: Det viktiga är ändock att det skall vara egna tagna bilder och inte lånade.

Där fick jag på nöten för att tidigare ha lagt in en bild av ett gammalt vykort vars bilder jag inte kunde ha tagit eftersom jag var med på bilderna Smile
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
(2018-03-27, 13:03)Nicro Skrev: Då får vi se om någon känner igen sig. Smile

[Bild: ea80e2925fca6e59074f3fd9c04ed60b.jpg]


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro

Stadsmuren i gamla staden Tallinn kanske  Huh
Svara
Har du spionerat på mig i helgen? Smile Visst är det Tallin.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 10 Gäst(er)