Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gissa platsen
(2018-01-18, 17:01)Hagbard Skrev: I Sverige... Huh

[Bild: qppglku.jpg]

Lite hjälp?

[Bild: jFCTDc5.jpg]
Svara
(2018-01-18, 18:01)Hagbard Skrev:
(2018-01-18, 17:01)Hagbard Skrev: I Sverige... Huh

[Bild: qppglku.jpg]

Lite hjälp?

[Bild: jFCTDc5.jpg]


Måste nog erkänna att bilderna är tagna för 38 år sedan och efter det så har regionen anslagit bortåt 200 miljoner för att bygga bort och bygga nytt. Så denna vackra bro kanske inte finns kvar idag.

[Bild: 0FfCE1Y.jpg]
Svara
(2018-01-18, 19:01)Hagbard Skrev:
(2018-01-18, 18:01)Hagbard Skrev:
(2018-01-18, 17:01)Hagbard Skrev: I Sverige... Huh

[Bild: qppglku.jpg]

Lite hjälp?

[Bild: jFCTDc5.jpg]


Måste nog erkänna att bilderna är tagna för 38 år sedan och efter det så har regionen anslagit bortåt 200 miljoner för att bygga bort och bygga nytt. Så denna vackra bro kanske inte finns kvar idag.

[Bild: 0FfCE1Y.jpg]
Kan det vara Fastnäs i värmland? isåfall är det en ny bro där nu.
[-] Följande 1 användare säger tack till dig JOCKE.F för detta inlägg:
  • Hagbard
Svara
(2018-01-18, 20:01)JOCKE.F Skrev:
(2018-01-18, 19:01)Hagbard Skrev:
(2018-01-18, 18:01)Hagbard Skrev:
(2018-01-18, 17:01)Hagbard Skrev: I Sverige... Huh

Lite hjälp?


Måste nog erkänna att bilderna är tagna för 38 år sedan och efter det så har regionen anslagit bortåt 200 miljoner för att bygga bort och bygga nytt. Så denna vackra bro kanske inte finns kvar idag.

[Bild: 0FfCE1Y.jpg]
Kan det vara Fastnäs i värmland? isåfall är det en ny bro där nu.

Javisst är det det, och har hört att man har byggt om och byggt nyt så misstänkte att även denna var borta.

[Bild: C6jA1oJ.jpg]

Trevligt nu får vi en nyare deltagare... Smile
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Hagbard för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
Alldeles intill Fastnäs finns det ett litet fint vattenfall, Brattfallet. Nu är det ett tags sedan jag var där men jag tror att det fortfarande går att fricampa där om man vill och det finns lite bord och toalett att tillgå.
>>>Brattfallet
[-] Följande 2 användare säger tack till dig BEAN för detta inlägg:
  • Hagbard, Sokrates
Svara
JOCKE.F kommer nog tillbaka när han jobbat färdigt för det är hans tur nu.  Smile
Svara
Ja nu kommer den Big Grin Gissa på den om ni kan. Cool


Bifogade filer Thumbnail(s)
   
[-] Följande 1 användare säger tack till dig JOCKE.F för detta inlägg:
  • Hagbard
Svara
Timisoara, Rumänien?
Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
Svara
Byggnaderna med fönsterluckor säger mig att vi är i Sydeuropa och det är något som får mig att tro att bilden är från Italien, men var.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
(2018-01-19, 15:01)JOCKE.F Skrev: Ja nu kommer den Big Grin Gissa på den om ni kan. Cool

Luxembourg, Rue Philippe II.  Huh
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 14 Gäst(er)