Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Luftningsnipplar Kabe 630 2016
#1
Hallå

Någon som kan upplysa var alla luftningsnippar till golv & radiatorvärmen går att finna. Jag har hittat två stycken invid/på Alde 3020 pannan, men antar det måste finnas några fler i själva radiatorsystemet. Skrivs tyvärr inget om detta i instruktionen. Har en Royal 630 TDL 2016 med en Alde 3020 från samma år.

Tacksam för svar

Mats
Svara
#2
Var de sitter just i en Kabe vet jag inte. Men i den vagn med Alde 3010 som jag har är de ganska lätta att hitta ändå. De sitter på några olika ställen där radiatorslingan är som högst. I mitt fall exempelvis där rören rundar främre hörnen och på radiatorn i toaletten. Brukar även finnas något nära där rören ska gå under dörren.
[-] Följande 1 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 1 Gäst(er)