Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Värdera ditt fordon
#1
Question 
Värdera bilen gratis kan bli dyrt i slutändan om man väljer fel, väljer man rätt så kan det ändå bli fel och sluta med dyra kostnader.

https://teknikensvarld.expressen.se/nyhe...ng-teasers
[-] Följande 3 användare säger tack till dig Hagbard för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates, yngrot
Svara
#2
Vad bilen är värd är ändå vad någon är villig att ge, inte vad någon annan grupp anser. Oavsett om de är seriösa eller ej.
[-] Följande 3 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates, yngrot
Svara
#3
Facebook stödjer den där sortens gangsterföretag. Tjänar på det hela även dom. Facebook bygger nåt helt enormt på all möjlkig skit som sk företag köper reklamplats för, nästan allt är ju rena lögnerna där. Plus all förmedling av horors tjänster.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
#4
Om man stödjer något tycker jag att man ska sponsra dem på något sätt. "Tillåter" är nog en bättre beskrivning. Vilket är illa nog. Men det blir ju ramaskri varje gång någon virrhjärna faktiskt blir utslängd från FB, så det kan inte vara så lätt att skriva algoritmer som träffar rätt och hittar all skit, men inte allt annat.
[-] Följande 2 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:
  • LMC400, yngrot
Svara
#5
(2022-04-09, 19:04)apersson850 Skrev: Men det blir ju ramaskri varje gång någon virrhjärna faktiskt blir utslängd från FB, så det kan inte vara så lätt att skriva algoritmer som träffar rätt och hittar all skit, men inte allt annat.

Facebook har utvecklat en algoritm för fakta/åsiktskontroll, men dom kan/vill inte utveckla ett system där dom kan sålla bort bland bedrägliga annonser.

Kommer ni ihåg när jag startade tråden om den mobila movern?

https://campingforum.net/showthread.php?...ight=mover

Det är en av de två gånger som jag inte har varit tillräcklligt kritisk mot annonser på Facebook. Den andra gången gjorde jag en beställning, men efter reklamation till min bank fick jag pengarna tillbaka.

https://campingforum.net/showthread.php?...hlight=pod
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#6
Glöm inte att de lyckats utveckla en algoritm för tuttbegränsning också!
[-] Följande 2 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 1 Gäst(er)