Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Veckans bild 2022
#91
Fina bilder på deras hemsida. Den lilla släpet brukar kallas Ostkupa av oss nördar Big Grin . Jag tolkar info på hemsidan som att det stora släpet är ombyggt av dom eller någon annan förening.. Såvitt jag vet har det inte funnits på riktigt servering i dessa släp. Jag blir lite sugen på att åka dit efter din bild .
[-] Följande 1 användare säger tack till dig yngrot för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
#92
Gör det. Tisdagar och lördagar går rälsbussen på den nyrenoverade sträckan nu i sommar. Om du åker till Traryd från Strömsnäsbruk (kan inte bli fel, de kör bara dit) kan du komma in och säga hej när du är i Traryd. Det är inte långt - mitt hus syns på en del av bilderna tagna vid stationen i Traryd.
[-] Följande 2 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:
  • Sokrates, yngrot
Svara
#93
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis apersson850! Du koras till vinnare för veckans bild V28, med bidraget "Vändskivan".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#94
En ny vecka har tagit vid, men eftersom det inte är någon som har bidragit med en bild saknar V29 vinnare.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#95
En ny vecka har tagit vid, men eftersom det inte är någon som har bidragit med en bild saknar V30 vinnare.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#96
Inga bilder på två veckor! Här krävs krafttag.

Nu har jag kommit hem från årets 5-dagarsorientering. Det här året gick den av stapeln i Uppsala. Då vill det förstås till att vara lite kulturell också, så en visit i domkyrkan fick vi förstås klara av. Nu funderar jag på hur jag ska få in ett sådant här fönster i husvagnen.


   
[-] Följande 5 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:
  • admin, Adrian, LMC400, Sokrates, yngrot
Svara
#97
Music 
Dåligt med bilder verkar det som sagt vara! Då måste jag passa på att dela med mig av en underbar solnedgång på Gudingebadets Camping där vi är nu! En helt underbar liten camping som är så långt från stordriften på bl.a. First Camp!


Bifogade filer Thumbnail(s)
   
Idrekille bosatt i Falun sedan 88
Drar en Cabby 620 f2c -10
[-] Följande 4 användare säger tack till dig Bobofalun för detta inlägg:
  • Adrian, LMC400, Sokrates, yngrot
Svara
#98
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Denna gång var det jämnt mellan två tävingsbidrag, så jag fick singla slant för att utse vinnaren.

Grattis apersson850! Du koras till vinnare för veckans bild V31, med bidraget "Husvagnsfönster" Smile
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#99
Ibland kan även jag ha tur!

Semester kan tillbringas på många olika sätt. Här kommer en bild från det som många betraktar som själva kärnan i O-Ringens 5-dagarsorientering - folklivet.

   
[-] Följande 2 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:
  • Adrian, Sokrates
Svara
Vad kallas "klubb flöjlarna" och var kan man beställa dem?

Hittade svaret med hjälp av Google Smile

Dom kallas för Strand flaggor / Beach flaggor.

www.vistaprint.se/skyltar-affischer/flaggor

www.helloprint.com/se/tryckta-strandflaggor
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 1 Gäst(er)