Camping Forum - Din campingplats på nätet

Full Version: Mina favoritlåtar på svenska
Detta är en förenklad verision av forumet. Visa full verision i original format.
En av favoriterna är "Himlen runt hörnet" med Lisa Nilsson:


Här följer "Allt jag behöver" med Lisa Nilsson:


Här är "Varje gång jag ser dig" med Lisa Nilsson:
"Vem vet" med Lisa Ekdahl:
Vilken nostalgi....Kom att tänka på denna som kom ut 1966.

Man drömmer tillbaka...



(4:e försöket lyckades, glömde ta bort http//)
(2017-09-28, 16:09)Hagbard Skrev: [ -> ](hur får man in bilden?)

Höger-klicka när markören är i YouTube videon och välj "Copy Video URL". Gå till ditt inlägg och "Klicka på" "Film-ikonen" (Infoga en video). I dialogrutan som kommer upp ändrar du "Välj video typ" till YouTube, sedan klistrar du in den kopierade länken från YouTube-videon i "Video URL" fältet. Klicka på "Infoga" och videon bör visas i inlägget. Skicka inlägget och du är klar.

Jag borde kanske sätta ihop en guide för hur man gör, men eftersom jag inte har hunnit översätta alla språkvariabler ännu, så är risken stor att jag får göra om jobbet när väl översättning av dessa delar är klar.
En annan goding...

(2017-10-01, 12:10)Hagbard Skrev: [ -> ]En annan goding...

Jodå, en liten goding...men undrar bara var det svenska går att återfinna någonstans? Tongue
(2017-10-01, 12:10)hakano Skrev: [ -> ]
(2017-10-01, 12:10)Hagbard Skrev: [ -> ]En annan goding...

Jodå, en liten goding...men undrar bara var det svenska går att återfinna någonstans? Tongue

Från Skien i Norge född 1967, Norsk Countryartist.

Det du...Så nära... Rolleyes och så ung...
(2017-10-01, 12:10)hakano Skrev: [ -> ]
(2017-10-01, 12:10)Hagbard Skrev: [ -> ]En annan goding...

Jodå, en liten goding...men undrar bara var det svenska går att återfinna någonstans? Tongue

Ha ha ha... Ja [censurerat ord]... Du är duktig...Har helt missat att det blivit en uppdelning...Får bättra mig. Big Grin

Men går inte Skandinavien bra ändå?  Sad
(2017-10-01, 17:10)Hagbard Skrev: [ -> ]Ha ha ha... Ja [censurerat ord]... Du är duktig...Har helt missat att det blivit en uppdelning...Får bättra mig. Big Grin

Men går inte Skandinavien bra ändå?  Sad

Det gör det säkert, skandinaver är trevliga och duktiga människor. Tongue
Wink