Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Veckans bild 2019
#1
Ett nytt år har tagit vid, vilket medför en nystart för veckans bild i en ny tråd. Den bild som har erhållit flest "Tack" inom en given vecka utses till vinnare. Man kan förbättra sina vinstchanser genom att inge sitt bidrag tidigt under veckan, varvid man har möjlighet att erhålla fler "Tack".

När 2019 har kommit till ända koras den som har vunnit flest veckor till hederstiteln "Årets bildmakare 2019". Vidare kommer de tre vinnarna av veckans bild som har erhållit flest "Tack" att gå vidare till en final för framröstning av "Årets bild 2019".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • yngrot
Svara
#2
Ett träd av det större formatet.

[Bild: OK7gyDc.jpg]
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • LMC400
Svara
#3
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Sokrates (d.v.s. mig själv)! Du koras till vinnare för veckans bild V1, med bidraget "Ett träd av det större formatet".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#4
En ny vecka har tagit vid, men eftersom det inte är någon som har bidragit med en bild saknar V2 vinnare. Får hoppas på fler bidrag under V3 i stället.
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#5
"Ludoteca" på stranden.

[Bild: jn6hO6C.jpg]
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#6
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Sokrates (d.v.s. mig själv)! Du koras till vinnare för veckans bild V3, med bidraget "Ludoteca på stranden".

Vinsten skedde på "walk-over" och utan att erhålla några röster Sad Men en vinst är ändå en vinst Smile
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#7
Vintrig solnedgång vid en liten skogssjö i mina älskade härliga Östgötska skogar.
Hade jag haft en superisolerad liten fin husvagn hade jag varit ute mer och vintercampat i sådan här miljö.
Är bara så mysigt att vakna upp i husvagnen ute i skogsmiljö såhär :-)
Synd vi är för få som gillar sådan fricamping så det inte finns en marknad för sådana husvagnar!
Men blir i alla fall lite mysigt vinterfricampande för mig några gånger per vinter :-)
Kan ju inte låta Sokrates vinna på "walk-over" hela tiden... ;-)
[Bild: mfZIuKJ.jpg]
Liten husvagn = Stora upplevelser längs vägen!
[-] Följande 5 användare säger tack till dig BoUte för detta inlägg:
  • BEAN, Hagbard, LMC400, Sokrates, yngrot
Svara
#8
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis BoUte! Du koras till vinnare för veckans bild V4, med bidraget "Vintrig solnedgång".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Sokrates för detta inlägg:
  • BoUte
Svara
#9
Berget La Concha en mulen dag:

[Bild: 5Y0J5bi.jpg]
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#10
En ny vecka har tagit vid och det är dags att utse förra veckans bild.

Grattis Sokrates (d.v.s. mig själv)! Du koras till vinnare för veckans bild V5, med bidraget "Berget La Concha en mulen dag".
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 4 Gäst(er)