Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brittisk nostalgi
#1
Caravan Road Rally 1955


Caravan rally 1960


Continental Caravan Rally 1961


Double Decker Caravan 1951


Folding Caravan 1959
Svara
#2
Home on Wheels 1957


Caraboot


Caravan Boat 1963
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#3
Homes on Wheels 1965
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#4
Amphibious Caravan 1955


Caraboat 1968


Dutch Caravanboat 1967


Moderna Caraboats:


”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#5
3-in-1 Caravan 1950
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#6
Kul ide med cyklar och annat i vagnen  Knaus har ju en modern variant på det
Svara
#7
Kul att se. Får bara inte ihop slalomkörning och tvära inbromsningar med husvagn i kombination med porslin och kristallglas...eller vad det nu är. Men plast är det ju inte i alla fall.
Svara
#8
Taktält:

”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#9
Sidovagnsbåt:

”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
Svara
#10
I tidningen Teknikens värld visades för många år sedan ett ekipage, bestående av en Mercedes 200 och en husvagn. Fabrikatet på vagnen har jag glömt.
Det speciella med ekipaget var att ägaren plastat in bottnarna, så båda delarna flöt. Någon form av motor hade monterats, och med detta flytetyg åkte ägaren omkring bland havsvikarna.

En och annan seglare som han mötte blev nykterist på momangen, sa han...
[-] Följande 2 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 1 Gäst(er)