Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gasolstrul
Vagnen inlämnad och gasolen genomgången. En rengöring var det som behövdes. Mycket skit som ramlat ner från skorstenen som gjorde att kylen strulade. Hoppas att x antal mil på grusväg gjort att allt ramlat ner nu. Smile

Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Nicro för detta inlägg:
  • LMC400, Sokrates
Svara
Skönt att höra att det löst sig. Är dock fortfarande lite fundersam på den höga förbrukningen. Men det är bara att köra på igen och se hur det beter sig. Det går oftast väldigt lite gasol till kyl och spis. Det som kan dra iväg är uppvärmning om det är kallt ute.
Weinsberg 550 QDK 2012. Utgår från Kristianstadstrakten.
Svara
Så här i efterhand så är jag osäker på att den var full när jag tog upp den från källaren. Att spisen strulade var nog ett sammanträffande. Hände lite för många saker på en gång så tankarna med felsökning blev nog lite röriga. Blir ju inte bättre av att man är noob när det gäller husvagn Smile

Årets bildmakare 2017

www.nicro.se
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Nicro för detta inlägg:
  • LMC400
Svara
(2018-07-21, 17:07)Nicro Skrev: Så här i efterhand så är jag osäker på att den var full när jag tog upp den från källaren. Att spisen strulade var nog ett sammanträffande. Hände lite för många saker på en gång så tankarna med felsökning blev nog lite röriga. Blir ju inte bättre av att man är noob när det gäller husvagn Smile

Det är alltid så när det händer mer än en sak samtidigt. Då är det lätt att det det blir rörigt. Då är det bra med forumet. Här är många hjälpsamma människor som besitter stora mängder kunskap. Sen lär man efter hand. Åter igen, roligt att det löste sig för dig!

Skickat från min HUAWEI LYO-L21 via Tapatalk
Weinsberg 550 QDK 2012. Utgår från Kristianstadstrakten.
Svara

Växla forum:

Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 1 Gäst(er)