Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bakgrund
#1
Forumet uppstod när ägaren till HusvagnsForum.com valde att "dra ut sladden". Vårt syftet är att möjliggöra för såväl gamla som nya medlemmar att fortsätta dela med sig av sina kunskaper, erfarenheter och åsikter.

För forumets vison och regler se: campingforum.net - Vison och regler
”Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den.”
[-] Följande 5 användare säger tack till dig admin för detta inlägg:
  • Jimmy, Ljusne-Håkan, Månsson, Nicro, Perin
Svara
#2
Jättetack för att du orkat få igång ett nytt forum. Smile Väldigt gött att gå in o glo, särskild nu när vintern kommer med förlamande mörker o kyla.

Det är nog inte många som klarar den tekniska biten, inte ens om de fick grovt betalt.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 2 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • Hagbard, Sokrates
Svara
#3
Håller med tidigare, Jättetack att vi fick ett ställe att vara på.

När man är gammal och har svårt att få dagarna att gå så är det så trevligt att slinka in här och ta del av vad likasinnande har eller har gjort eller står i begrepp att göra. Kalla det nyfikenhet eller helt krast längtan till att komma ut i naturens lugna sköte.

Samvaro kan ske på en massa olika sätt och ställen, men detta ställe ger mig mycket mer av samvaro än att sitta och spela Bingo och lyssna på en trubadur på lördagarna...

Samvaro betyder så mycket, en del ger och en del tar.

När jag ögnar igenom forumet så upptäcker jag att en del märks mer än en an, kan det bero på att än har mer av den inbyggda känslan av att ge och mindre av att ta.

Många gånger förstår jag att det kan bero på blyghet eller en känsla av att man inte kommit in i "gänget"?

Det kan vara svårt i sådana här forum, dels att yttrycka sig, dels att stava rätt, dels att formulera sig rätt eller att över huvud taget skriva så alla förstår. Problemet är egentligen ett grundproblem, man skriver och uttrycker sig från sina egna tankar och och bilder och inte minst sin egen omvärldeskunskap eller det man för tillfället får upp i hjärnkotoret.

Är det någonting man skall hänga upp sig på?

Tycker inte det, alla är vi nog olika.

Det vore mer roligt att se alla dessa som är registrerade som Gäster att de loggar in i forumet i stället för att stå utanför skranket och titta in. Kan ju vara ett otroligt tillskott för att just samvaron skulle få sig en större bredd.

Tror på ordspråket: Ju mer vi är tillsammans ju gladare vi blir.

Tycker Hagbard  Smile
[-] Följande 4 användare säger tack till dig Hagbard för detta inlägg:
  • Ljusne-Håkan, LMC400, Sokrates, yngrot
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 1 Gäst(er)