Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Polar 535 från -80
#1
Photo 
Såld

Polar 535 från -80. Besiktigad till 2018-06-30, Gasoltestad 2016-06-13. Fräsch vagn trots sin ålder.
Köptes av mig hösten 2015, Har bytt däck och batteri. Kyl fungerar på gasol och 230V, (kan vara lite trixig att få igång gasolen) jag har inte provat den på 12V men indikatorlampan tänds.
Bakre sittgruppen konstant nerbäddad. Bäddad med madrass så dynor för att göra om till sittgrupp saknas.
Porta potti är inte använd av mig men skall fungera enligt tidigare ägare.7 polig kontakt, adapter till 13 kan skickas med.
Förtält 1-2-Trio medföljer
Säljes på grund av uppgradering till nyare och större.

Finns i Norrköping.



Fler bilder https://www.dropbox.com/s/y09w449rv54w15...o.zip?dl=0


Bifogade filer Thumbnail(s)
   
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 1 Gäst(er)