Vissa delar av forumet är endast tillgängligt för registrerade användare. Det är kostnadsfritt att registrera sig på forumet. Vänligen Logga in eller Registera dig för att ta bort detta meddelande.
Detta forum använder cookies
Detta forum använder cookies för att lagra din inloggningsinformation om du är registrerad, och ditt senaste besök om du inte är det. Cookies är små textdokument som lagras på din dator; cookies som sätts av detta forum kan endast användas på denna webbplats och utgör ingen säkerhetsrisk. Cookies på detta forum spårar också de specifika ämnen du har läst och när du läste dem senast. Vänligen bekräfta om du accepterar cookies.

Du kan när som helst ändra dina cookie-inställningar via en länk längst ner på sidan.

Trådrankning:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gissa platsen
Gissa platsen? Inte Hälsingland.
   
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Ljusne-Håkan för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
Kåseberga

Skickat från min moto g(8) power lite via Tapatalk
[-] Följande 1 användare säger tack till dig LMC400 för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
(2020-12-31, 13:12)LMC400 Skrev: Kåseberga

Skickat från min moto g(8) power lite via Tapatalk

Misstänkte att det skulle bli lätt. Kåseberga du sa, Kåseberga de va. Nu kommer jag inte ihåg om det var förra sommarn eller ännu längre tillbaks vi var till Skåne med vagnen.
Ett nytt inlägg i gruppen : "VI SOM ALDRIG HÄNGER AV HUSVANGEN".
Att åka bil utan husvang är inte att åka bil.   Huh Undecided    
Svara
God fortsättning på det nya året!
Blev själv förvånad eftersom jag sällan vet var bilderna är tagna. Kåseberga ligger några km väster om Löderups Strandbad där både mina mor- och farföräldrar haft sommarstugor sedan 60-talet. Där har jag tillbringat många härliga somrar och även en och annan vinter då det var snö.
Tyvärr har erosionen gjort att i stort sett all strand är borta. Minns många fiskebodar och stugor, bl a en stor scoutstuga som blev offer för naturens krafter.
Utbudet hos Ahls rökeri i Kåseberga lämnar inte mycket att önska. De har väldigt fina produkter och är väl värt ett besök. Man får dock ta med den tyngre plånboken. Utsikten från backarna och Ale stenar är också fin. En klar dag ser man ända till Bornholm.

Ska se om jag kan hitta någon bild att lägga upp.


Skickat från min moto g(8) power lite via Tapatalk
[-] Följande 1 användare säger tack till dig LMC400 för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
Vi kör en sommarbild. Känns som det kan behövas nu när vädret är ett konstant mörkt och regnigt.    

Skickat från min moto g(8) power lite via Tapatalk
Svara
(2020-12-27, 23:12)BEAN Skrev: Kanske till och med i Puerto de Mogan.

Jag har aldrig varit på Kanarieöarna. Men Google har varit där och fotograferat, så efter en koll kan jag se var bilden är tagen. Fast hur man ska komma dit med husbil utan att åka färja, som vi diskuterade tidigare, det begriper jag inte?

O-ringens 5-dagars i Örnsköldsvik nämndes ovan. Här är en bild från 5-dagars 1994. Campingen sluttade en aning...
2018 var vi tillbaka igen. Jag kan dock bara prestera en bild på Nordingrå kyrka. Inte lika märklig som Själevad, men den ligger i alla fall vackert.
[-] Följande 1 användare säger tack till dig apersson850 för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
(2021-01-01, 13:01)LMC400 Skrev: Vi kör en sommarbild. Känns som det kan behövas nu när vädret är ett konstant mörkt och regnigt.

Skickat från min moto g(8) power lite via Tapatalk

Ystad
När vi inte står sommar- och vintersäsong på Sollerö Camping far och flänger vi med en VW Tiguan -21 och efter hänger numera en Adria Alpina 753 HT -21.
[-] Följande 1 användare säger tack till dig Chriper för detta inlägg:
  • Sokrates
Svara
(2021-01-02, 17:01)Chriper Skrev:
(2021-01-01, 13:01)LMC400 Skrev: Vi kör en sommarbild. Känns som det kan behövas nu när vädret är ett konstant mörkt och regnigt.

Skickat från min moto g(8) power lite via Tapatalk

Ystad
Grattis! Stafettpinnen är din Chriper

Skickat från min moto g(8) power lite via Tapatalk
Svara
OK. Då kör vi en lätt till.
Var är vi nu?
   
När vi inte står sommar- och vintersäsong på Sollerö Camping far och flänger vi med en VW Tiguan -21 och efter hänger numera en Adria Alpina 753 HT -21.
[-] Följande 3 användare säger tack till dig Chriper för detta inlägg:
  • Adrian, JOCKE.F, Sokrates
Svara
Ja någonstans i Sverige är det säkert men var vet jag inte. Big Grin
Svara


Växla forum:


Forummedlemmar som tittar på denna tråd: 18 Gäst(er)